ببینید | معترضان "اسرائیلی": تیم مذاکرات بدون توافق مبادله اسرا برنگردند

تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست در فلسطین اشغالی به رغم تنش های امنیتی در این رژیم همچنان ادامه دارد و خانواده های اسرا خواستار ادامه تظاهرات و اعمال فشار بر نتانیاهو هستند تا او را مجبور کنند از فرصت باقیمانده برای امضای توافق مبادله اسرا استفاده کند. این تظاهرات با حمله پلیس این رژیم رو به رو شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۹۰

ببینید | معترضان

به گزارش جام جم آنلاین،  چطور می‌توان باور کرد که نتانیاهو به جای تلاش برای حفظ جان شهروندان رژیم صهیونیستی فقط به دنبال سیاست‌های مجرمانه خود باشد و به جای امضای توافق مبادله اسرا، برای تشدید تنش تلاش می‌کند.

خانواده‌های اسرا می‌گویند تیم مذاکرات این رژیم تنها در صورتی می‌تواند برگردد که توافق مبادله اسرا را امضا کرده باشد.

تعداد بازدید : 7

شادی الشرفه، تحلیلگر سیاسی گفت: "رهبران تظاهرات تهدید کرده اند که چنانچه مذاکرات برای امضای توافق مبادله شکست بخورد، شورش مدنی را آغاز خواهند کرد. "

کانال ۱۲ تلوزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع اطلاعاتی گفت اسرای اسرائیلی در غزه، اوضاع وخیمی دارند و به دلیل ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، احتمال زنده ماندشان بسیار پایین است و همین امر ضرورت تظاهرات صد‌ها هزار نفری برای نجات آن‌ها را مطرح می‌کند.

حازم نجیب، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی هم تصریح کرد که "اسرائیلی ها" اگر بخواهند نخست وزیر این رژیم را برکنار کنند باید صد‌ها هزار نفر بیرون بریزند و با ده‌ها نفر چیزی عوض نمی‌شود. آن‌ها اگر این کابینه را نمی‌خواهند باید تظاهرات میلیونی راه بیندازند.

تظاهرات در فلسطین اشغالی به رغم اعلام حالت فوق العاده در داخل این رژیم – به دلیل حمله قریب الوقوع ایران و جبهه مقاومت – همچنان ادامه دارد و پلیس رژیم هم در حال سرکوب تظاهرات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها